دیجیتال مارکتینگ

آموزش کسب درامد از دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

آموزش کسب درامد از دیجیتال مارکتینگ

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اشتباهات رایج در سئو سایت

امروزه اشتباهات رایج در سئو سایت توسط وبمستران امری طبیعی بوده و برخی از وبسمتران به این نکات مهم توجه نمیکنند. اما باید در نظر داشته باشید که الگوریتم های گوگل همواره و به صورت منظم در حال آپدیت هستند و مسلما برخی از روش های منفی و اشتباه در سئو را بررسی و تشخیص میدهند.

امروزه کسب رتبه در نتایج گوگل نسبت به سال های قبل بسیار سخت و دشوار بوده و فردی که قوانین سئو را به خوبی درک کند مسلما در سئو پیشرفت چشمگیری را خواهد داشت. ما در این مقاله تصمیم داریم تا نکات مهم و ضروری که به عنوان اشتباهات رایج در سئو سایت شناخته میشود را مورد بررسی قرار دهیم. بهتر است بدانید که این مقاله توسط اروم وب که به عنوان برترین مجری سئو وب سایت در ارومیه فعالیت میکند گردآوری شده است.

تولید محتوا

همانطور که میدانید تولید محتوا مهم ترین عامل اصلی در کسب رتبه میباشد. هر محتوایی که به صورت استاندارد تولید شود مسلما در نتایج گوگل رتبه بهتری خواهد داشت. سعی کنید در سال 1400 محتوا تولید شده را برای مخاطب خود ارائه بدید و محتوا را برای گوگل بهینه نکنید زیرا عملکرد کاربران باعث میشود تا گوگل متوجه با ارزش بودن محتوا شده و رتبه بهتری به محتوا شما بدهد.

لینک سازی داخلی

این مورد برای سایت های نوپا بسیار مهم و کلیدی بوده و باعث میشود تا سایت حتی بدون لینک سازی خارجی و ریپورتاژ  در برخی از کلمات رتبه بهتری داشته باشد. سعی کنید لینک سازی داخلی سایت خود را به بهترین شکل ممکن  برنامه ریزی کرده و عملی کنید.  امروزه وبمستران که سابقه کمتری در زمینه سئو سایت دارند این مورد را نادیده گرفته و به راحتی از این مورد و فاکتور بسیار مهم رد میشوند. اما پیشنهاد ما به شما بهبود هر چه بهتر لینک سازی داخلی میباشد. در نظر داشته باشید بهینه و استاندارد نبودن لینک سازی داخلی باعث میشود تا در فرایند لینک سازی خارجی نیز سایت رتبه خوبی را نداشته باشد.

استفاده زیاد از کلمات کلیدی

اگر به عنوان یک سئوکار در گذشته فعالیت داشته اید حتما میدانید که استفاده زیاد از کلمات کلیدی تاثیر خوبی در سئو سایت داشت. اما امروزه به دلیل  حساس شدن الگوریتم های گوگل برای بهتر شدن نتایج گوگل مسلما این روش کاملا اشتباه بوده و حتی باعث پنالتی شدن سایت میشود.

استفاده از کلمات در محتوا به عوامل بسیار زیادی مانند سختی کاملا ، رقبا و ... بستگی دارد و یک عدد ثابت ندارد. سعی کنید حتما برای اینکه محتوای خوبی را تولید کنید رقبا را مورد بررسی قرار دهید.

 

  • هوشنگ زارع
  • ۰
  • ۰

الگوریتم های اینستاگرام

 

امروزه اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی محبوب و فعال میباشد که افراد بسیار زیادی از آن استفاده میکنند. به همین دلیل این عامل باعث شده است تا کسب و کار های بسیار زیادی از اینستاگرام فروش بالایی را تجربه کنند اما بهتر است بدانید که اینستاگرام دارای الگوریتم های حساسی بوده و اگر شناخت کافی با این الگوریتم ها را داشته باشید مسلما نتیجه بهتری از روند کاری خود خواهید دید. به همین دلیل در این مقاله با ما همراه باشید تا مهم ترین و بهترین الگوریتم های اینستاگرام را برای شما معرفی نمائیم.

الگوریتم نمایش پست

در گذشته شما پست های منتشر شده کاربران را بر اساس زمان میتوانستید مشاهده کنید اما امروزه به دلیل با آپدیت الگوریتم پست این عمل دیگر وجود ندارد و پست های فالورهایی که محبوب هستند در اولویت قرار دارد. این الگوریتم باعث شده است تا تعامل کاربران با یکدیگر بیشتر شود.

الگوریتم نمایش استوری

استوری هم مانند پست ها دارای الگوریتم تعامل میباشد. یعنی اگر شما فالور زیادی داشته باشید استوری ها به شما طوری نمایش داده میشود که با آنها تعامل دارید یعنی اگر شما با فالور خود تعامل زیادی داشته باشید مسلما این باعث میشود تا استوری آن شخص زودتر به شما نمایش داده شود.

روش های ورود به اکسپلور

همانطور که میدانید اکسپلور یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام میباشد و افراد بسیار زیادی در تلاش هستند تا وارد اکسپلور شوند زیرا امکان جذب فالور هدفمند بسیار بالا میرود در ادامه میخواهیم روش هایی که باعث میشود تا یک پیج وارد اکسپلور شود را به شما می گویمم.

استفاده از هشتگ

یکی از فاکتور هایی که در اینستاگرام میتوان از آن برای یافتن پست استفاده کرد هشتگ میباشد. بنابراین اگر شما به صورت استاندارد از هشتگ استفاده نمائید این عامل باعث میشود تا افراد بسیار زیادی پست های شمارا پیدا کنند و هر چقدر میزان تعامل افزایش داشته باشد این عامل باعث میشود تا شانس ورود به اکسپلور نیز افزایش داشته باشد.

تولید محتوای خوب

سعی کنید همیشه محتوایی تولید کنید که کاربران شما زمان بیشتری برای آن بگذارند. امروزه استفاده از ویدئو میتواند کاربر را بیشتر به خود جلب کند و این عامل باعث میشود تا الگوریتم اینستاگرام تعامل بیشتری برای پست شما ارائه داده و شما را وارد اکسپلور میکند.

افزایش سیو پست

مهم ترین فاکتور ورود به اکسپلور سیو پست ها میباشد. سیو یک پست به معنی مهم بودن پست میباشد و به همین دلیل اگر میزان سیو پست ها افزایش داشته باشد گوگل پست را به عنوان یک پست مهم میشناسد و آن را وارد اکسپلور میکند.

 

 

 

  • هوشنگ زارع